FacebookTwitterGoogle Bookmarks

 

 

Korisnička ocjena: 0 / 5

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Za vas pišu:

Vesna Spoljar

Vesna Špoljar, prof.










Boris


Boris Kvaternik

Boris Kvaternik rođen je u Zagrebu 1987. godine. Diplomirao je kroatistiku i indologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu 2014. godine. Do sad je radio kao grobar, radnik u tvornici kućanskih aparata i u tvornici sladoleda, kao postavljač optičkih kablova u gradske šahtove, kao pomoćni radnik u tiskari, i kao demonstrator u knjižnici. Trenutačno je zaposlen u udruzi Prijatelji životinja.

U slobodno se vrijeme bavi spisateljskim radom. Piše uglavnom poeziju i kratke priče, no trenutno radi i na nekoliko romana.

Objavljivao je na stranicama kao što su Poezin, Svijet Kulture, Knjigomat, Prozaonline, Bundolo, Diogen, Društvo živih pjesnika itd.

Objavljivan je i u tiskanim časopisima Avangrad, Jat, Balkan express i dr. Radovi su mu izašli i u zbornicima “Junaci urbane bede”, “Moj tata plače u kinodvoranama”, “Hrvatska mlada lirika 2”, te u “Antologiji” Jutra poezije.

Slikanjem i crtanjem intenzivnije se počinje baviti od 2015. godine.

Uz pisanje i slikarstvo istražuje i izražavanje zvučnim frekvencijama i tu svrhu pokrenuo ambiental noise projekt Icy Petiole koji je do sad u digitalnom formatu izdao album "Emptiness of Infinite Space and Time" za neprofitnu izdavačku kuću Splitting Sounds Records.



Milan Zagorac

Milan Zagorac

Završio je studij hrvatskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Rijeci 2000. godine. Od 1997. do 2001. bio je pomoćnik glavnog urednika časopisa Rival koji je vodio Mladen Urem. Za vrijeme studija pokretač i urednik časopisa Iže i suradnik cijelog niza izdavačkih projekata tijekom kasnih devedesetih u Rijeci. Od 2002. radio je kao pomoćnik glavnog urednika u Izdavačkoj kući Adamić, od 2005. do danas vodi sa suprugom Tamarom Modrić izdavačku kuću Studio TiM. Od 2009. do 2013. bio je direktor Izdavačkog centra Rijeka i njegov glavni urednik.

Od 2013. sudionik i suorganizator Ri Lita, suosnivač i urednik časopisa i portala za književnost i umjetnost Književnost uživo, urednik nekoliko edicija u elektroničkom i klasičnom izdavaštvu. Objavljuje kritičke tekstove, osvrte, recenzije, prikaze, eseje, poeziju i prozu od 1997. u Rivalu, Plimi, Književnoj reviji, Književnoj Rijeci, sisačkim Riječima, Novoj Istri, Vijencu, Studentskom listu, Novom listu te je stalni suradnik Korzo.neta i Magazina GKR na kojima redovito objavljuje kolumne i recenzije. Vodi blog Aksiomatični Milan. Do sada je objavio više 500 tekstova te uredio i objavio 350 naslova knjiga u izdanju Adamića, Studija TiM, Rivala, ICR-a kao i skupine Ri Lit i Književnosti uživo.

Bibliografija

- Dan velikih valova, antologija Rivalova naraštaja (izbor iz časopisa Rival uz kritički pogovor, koautorstvo s Goranom Ušljebrkom i Mladenom Uremom, Rival, 2001.)
- Želiš li pogledati sunce u ponoć? (roman, Adamić, 2002.)
- Jeste li kupili direktoru parkerice (roman, Studio TiM, 2006.)
- Janko Polić Kamov, njegovo i naše doba (u koautorstvu s Mladenom Uremom, ICR, 2010.)
- Spojene vožnje (roman, 2011. Studio TiM)
- Vražji prolaz (roman, 2013., e-izdanje, tiskano 2014., Studio TiM)
- Simpatija za luzere na riječki način (izabrane kolumne objavljene na portalu www.korzo.net , Studio TiM, 2015.)
- Objava po povratku iz crne šume
- simboli vječnog sazrijevanja (esej, prosinac 2015.)
- Noina velika avantura, roman za djecu, Studio TiM, 2016.

 


Zdenko BalogZdenko Balog

(Zagreb, 1958.), hrvatski povjesničar umjetnosti. Završio je Školu primijenjene umjetnosti, a zatim Filozofski fakultet u Zagrebu (povijest umjetnosti i komparativne književnosti). Diplomirao je 1983., a magistrirao deset godina kasnije na katedri za vizualne komunikacije i dizajn s temom Vizualni identitet modnog žurnala u Hrvatskoj. Godine 2012. stječe akademski status doktora znanosti obranom doktorske teze Graditeljska baština Hermana Celjskoga i njeni odrazi u zapadnoj Slavoniji 15. stoljeća. Najpoznatiji je po dvjema opširnim i fotografijama bogato popunjenim knjigama u koje je sažeo svoja putovanja i istraživanja kulturno-povijesne umjetničke spomeničke baštine svih hrvatskih gradova, Gradovi kontinentalne Hrvatske iz 2013. te Gradovi jadranske Hrvatske iz 2014. godine.

Još tijekom studija pokazao je sklonost terenskom i istraživačkom radu, tako da u Istri sudjeluje u istraživanju Rašporskog kapetanata (obrambenog sustava kontinentalne Istre). Istraživanja gradića Roča sažeti će u knjigu Roč u srednjem vijeku objavljenu 2005. godine. Po završetku studija radi kao kustos u dvorcu Trakošćan, s posebnom brigom za spomenički kompleks bivšeg pavlinskog samostana u Lepoglavi. Razvija posebnu naklonost prema gotičkoj umjetnosti devet godina (1986.-1995.) istražujući lepoglavsku crkvu i samostan i razdoblje od kraja 14. do polovine 15. st. u sjevernoj Hrvatskoj i slovenskoj Štajerskoj. Vodi arheološke radove na lepoglavskom spomeničkom kompleksu i osmišljava prijedlog za buduću muzeološku prezentaciju Trakošćana. Inicira i vodi prve četiri godine Lepoglavskih dana te pokreće i uređuje Lepoglavski zbornik.

Godine 1995. seli u Križevce i dobija stalan posao u Narodnom sveučilištu/Pučkom otvorenom učilištu. Tada počinje istraživati srednjovjekovnu i novovjekovnu povijest križevačkog kraja, na temelju čega izdaje 2003. knjigu posvećenu 750. obljetnici križevačkih gradskih povlastica Križevačko kalnička regija u srednjem vijeku. Uređuje priloge Buzetskih dana i Buzetskog zbornika, časopisa Peristil, Kaj, Cris itd.

Izvor: https://hr.wikipedia.org/wiki/Zdenko_Balog

Ivanka

Ivanka Žakman

Korisnička ocjena: 0 / 5

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

O smoli:

Epoksi smola ili visokodekorativna smola

Na tržištu postoji mnogo vrsta smola, ali nakon velikog broja propalih pokušaja otkrila sam da se ovakva vrsta nakita jedino može raditi s epoksidnom smolom koja je u potpunosti transparentna. Sastoji se od dvije komponente - A i B i, ovisno o proizvođaču, miješa se u različitim omjerima.

Smola se izlijeva u kalupe koji se, kao i sve ostalo, može nabaviti preko interneta, ali da bih se istaknula među ostalim dizajnerima, silikonske kalupe radim sama.

Jednom kad se smola zamiješa, postoji određen vremenski period u kojem se s njom može raditi prije nego se počne stvrdnjavati, a da bude potpuno čvrsta treba proći 24 sata. U smolu se može svašta umetnuti, može naravno ostati transparentna ili se može bojati raznim pigmentima da bi se dobili različiti efekti.

smola


Jednom kad se smola stvrdne, vadi se iz kalupa, nakon čega slijedi grubo brušenje radi skidanja viškova te zatim finijie brušenje u nekoliko navrata. Na kraju se svaki komad polira i time je taj komad završen.

Za izradu jednog komada potrebno je tri do tjedan dana, ovisno o kompleksnosti nakita.

Autor: Josipa Pichler

Korisnička ocjena: 0 / 5

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Umjetnost dizajna i dizajniranja

 

Dizajn kao umjetnost je prisutan svugdje oko nas, iako ga često nismo ni svjesni on je naša svakodnevica. Dizajn je prvotno bio izraz za opisivanje stvaralaštva kroz arhitekturu a danas se on koristi u gotovo svim sferama života...
Od samih početaka stvaranja dizajna i dizajniranja općenito, prošlo je jako puno vremena, danas ga možemo pronaći u industrijskoj proizvodnji ali i kroz proizvode koje proizvode vrijedne ruke talentiranih ljudi. Dizajn je osobina kreativne djelatnosti koji se danas isprepleće čak i u komunikacijskom sustavu modernog načina života. Danas je vrlo teško pronaći granicu između umjetnosti i dizajna jer je i sami dizajn jedna vrsta umjetničkog rada.

Svaki dio našega života krase neki detalji koje uvijek nastojimo što bolje ukrasiti. Ukoliko se sami prepustimo svojoj mašti i idejama, tada možemo govoriti o unikatnom dizajnu koji je i više nego cijenjen naročito u modnom svijetu.faca Ukoliko imamo dobru ideju i malo spretnosti možemo sami dizajnirati mnogo predmeta koji nam mogu poslužiti kao osobni predmeti ili ih možemo komercijalizirati i drugim ljudima prodavati kao unikatni dizajn. Dizajn i dizajniranje je vrlo složena djelatnost, naročito ukoliko se on koristi u komercijalne svrhe. Brojni parametri i regule moraju biti zadovoljene kako bi tada mogli govoriti o dobrom i kvalitetnom dizajnu koji će ispunjavanjem svih parametara moći biti komercijaliziran i prodavan širokoj masi ljudi.

Ljudi se često koriste dizajnom a da toga nisu ni svjesni. Svaki čovjek nesvjesno dizajnira svoj prostor u kojem boravi ili živi i na taj način obogaćuje samog sebe malim stvarima koje život čine ljepšim.

Dizajn kroz promociju određenih pojedinaca ili tvrtki također je vrlo bitan preduvjet poslovne kulture. Grafički dizajn je danas prisutan u mediju modernog doba bez kojega je postao nezamisliv život – internetu. Promoviranje svoje djelatnosti, osobnog identiteta ili tvrtki nezamislivo je bez grafičkog dizajna. On je danas jamstvo prepoznatljivosti i točka na i svakom dobrom projektu. Web stranice, aplikacije, virtualne šetnje...samo su neke od proizvoda koji idu ruku pod ruku sa dobrim dizajnom. Multimedijski dizajn mora biti privlačan, jasan i konkretan i samo se tako može prilagoditi korisnicima držeći se i dalje osnovnih parametara dizajna.

Vrijedne ruke stručnjaka iz sfere dizajna i dizajniranja pretvoriti će svaku vašu želju i zamisao u dobar proizvod koji će samo takav pronaći put do krajnjih korisnika. Dizajn je svugdje oko nas, samo se trebamo osvrnuti oko sebe i vidjeti koliko je mnogo dizajna oko nas. Dizajn je umjetnost koja naš život ispunjava dahom osobnog stava i ostavlja pečat za mnoge generacije koje će ostati za nama.

Autor: Jasmina Tutić

Stranica 1 od 6

NAJ-NAJ.HR je zabavno edukacijski portal na kojem možete birati svog omiljenog favorita
OVOG LJETA BUDI NAJ NAJ Nominiraj prijateljicu ili prijatelja u kategoriji “Ljepota “ i obuci majicu “NAJ NAJ“!Za svakog kandidata kojeg žiri odobri i osobu koja ga je nominirala poklanjamo majicu FRUIT OF THE LOOM. Nakon što vidite da je Vaš kandidat objavljen pošaljite nam na email i željene brojeve majica.

Tekstovi i fotografije na ovoj stranici vlasništvo su njihovih autora i nije dopušteno njihovo skidanje i upotreba bez odobrenja autora i bez navođenja linka stranice kao izvora.

© 2013 Ludvig dizajn. All Rights Reserved.